Blogs | 6 svarīgi mobilitātes uzdevumi, kurus Tu nedari (bet vajadzētu)!

Modernais fitness ir atnesis sev līdzi lokanības jeb mobilitātes popularitāti. Modernais fitness ir funkcionāls, tas ir, māca izmantot visu ķermeni teju ikvienā uzdevumā, tāpēc ir ļoti svarīgi novērst ierobežojumus kustībās. Ja klasiskais fitness jeb darbošanās trenažieru zālē fokusējās uz atsevišķu muskuļu grupu nodarbināšanu, tad funkcionālais – uz maksimālu visu muskuļu iesaisti. Un tam stīvums vai nepilnīgs kādas locītavas kustīgums ļoti traucē.

Lokanība jeb mobilitāte ir kļuvusi par ļoti nozīmīgu funkcionālā fitnesa sastāvdaļu, tā neietver tikai iestaipīšanos pirms treniņa un atstaipīšanos pēc, kas ir ļoti būtiskas, lai saglabātu lokanību un kustīgumu, bet arī papildus darbu situācijās, kad ir radušies ierobežojumi. Jāatzīst, ka bieži pie šādiem specifiskiem uzdevumiem ķeras tikai tad, kad ir jau nedaudz par vēlu, proti, Lasīt tālāk

Blogs | Papildus darbs

Regulāri apmeklējot treniņus, ļoti labi var redzēt progresu. Tu kļūsti stiprāks, lokanāks, vari izdarīt aizvien vairāk, un tas, kas likās neiespējams pirms diviem mēnešiem, šodien ir salīdzinoši vienkārši izpildāms. Runa nav par ripu daudzumu uz svaru stieņa, bet par dažādiem ķermeņa svara vingrinājumiem, kuri sākotnēji šķiet ļoti grūti. Vienmēr paturi prātā – ja progress ir ļoti lēns, tas nenozīmē, ka progresa nav. Un atceries, ka brīdī, kad Tev šķiet, ka esi jau “izgājis līmeni” jeb iemācījies kādu kustību, progress neapstājas, jo šo kustību var slīpēt līdz perfekcijai. Lasīt tālāk

Blogs | Noderīgi aksesuāri

Ir specifiskas lietas, kas tiek izmantotas dažādos sporta veidos, tās palīdz būt labākam un efektīvākam, tās aizsargā ķermeni pret sasitumiem un savainojumiem. Arī CrossFit tiek izmantoti dažādi palīglīdzekļi, lielākoties lai uzlabotu savu sniegumu. Ir arī palīglīdzekļi aizsardzībai, bet nebaidieties – CrossFit nav bīstams, nevajadzēs ne ķiveres, ne bruņas, ne zobu kapes. Šīs lietas tiek apspriestas iekšienē, testētas, atzītas par labām esam vai nederīgām, tāpēc lai šis kalpo par ieskatu mazāk pieredzējušiem atlētiem, kuri sākuši nesen. Iespējams, kāda no lietām būs ļoti noderīga. Lasīt tālāk

Kā strādāsim turpmāk | JAUNAIS CrossFit Rīdzene PROGRAMMINGS!

Jau iepriekš blogā pieskārāmies CrossFit treniņprocesa organizēšanai, to aprakstot un pa-rādot, ka tas nav nejaušu vingrinājumu virknējums, bet precīza (uz pētījumiem un pieredzi balstīta) programma, kuru katra CrossFit zāle var pielāgot arī sev pēc nepieciešamības, nezaudējot galvenās vadlīnijas.
Tāpat arī mēs, CrossFit Rīdzene, šo programmu esam veiksmīgi ieviesuši savā ikdienas darbā un pielāgojuši saviem klientiem, nodrošinot gan pareizus treniņus un slodzi jau no pirmās dienas, gan mūsu biedru attīstību. Tā kā svarīgākais visā šajā procesā vienmēr būs klients un klienta izaugsme (jāatzīst, ka ne vienmēr tās ir individuālas klienta vēlmes), tad treniņprocess, programma tiek veidota tā, lai visiem klientiem, neatkarīgi no pieredzes, vecuma, dzimuma un mērķiem (apmeklējuma biežuma) tiktu sniegts iespējamais maksimums.

Lasīt tālāk

Blogs | 7 lietas, kam jābūt Tavā virtuvē!

Uztura jautājums vienmēr ir aktuāls. Ko labāk ēst, ko ēst pirms treniņa, ko ēst pēc treniņa, ko ēst brokastīs, ko vakariņās un cik vēlu vispār var ēst vakariņas? Vienotas atbildes parasti nav, viedokļi ir dažādi, nereti balstīti tikai uz pieņēmumiem, par kuriem pat neesam interesējušies – vai tie ir patiesi un vai tie vispār strādā. Par šādām lietām (un ne tikai) tiek runāts CrossFit Rīdzene uztura sakārtošanas nodarbībās, taču šoreiz par vairākām lietām, kurām būtu jāatrodas Tavā virtuvē. Lasīt tālāk

Blogs | Visam savs laiks; atstāt EGO aiz durvīm…

Steiga
Telefons vienā rokā, kafija otrā, skrien uz ofisu, pa ceļam jau atbildot uz e-pastiem. Telefons vienā, stūre otrā rokā, brauc uz tikšanos, rakstot īsziņu, ka kavē. Telefons, internets, kafija, steiga, ātrās uzkodas, nozagtas stundas miegam, skrējiens līdzi laikam, skrējiens pēc jaunākas mašīnas, pēc jauna telefona, pēc lielākas mājas, pēc pirmā miljona. Šodien viss notiek ātri un notiks vēl ātrāk, viss tiek efektivizēts, padarīts straujāks, rezultāts jāsasniedz vēl īsākā laika posmā nekā pirms gada. Cilvēki skrien šajā ritmā, pieņemot to arī ikdienā – ēdam ātri, dusmojamies un piedodam ātri, mīlam ātri, Lasīt tālāk

Blogs | Pirmā reize!!!

Ko sagaidīt pirmajā reizē ierodoties uz CrossFit nodarbību?

Jebkura jauna pieredze ir satraucoša, daļai jau no domas vien, ka varētu atnākt uz CrossFit bezmaksas intro nodarbību, paliek nedaudz slikti ap dūšu. Kā būs, ko liks darīt, vai būs kaut kāds tests jākārto, vai man bļaus virsū, vai es nenomiršu un tā tālāk. Lai šo satraukumu nedaudz atņemtu un vienlaikus nedrošākos iedrošinātu atnākt un apskatīties, un nepārdomāt pusceļā, mēģināsim ieskatīties, kā tas ir – atnākt uz CrossFit Rīdzene iepazīšanās nodarbību. Lasīt tālāk

Blogs | CrossFit “piramīda”

Kā jau iepriekšējā rakstā minējām – CrossFit pamatā ir gudri izstrādāta treniņu sistēma un, ja kāds par CrossFit treniņiem uztver ikdienas apļa treniņus vai izlikšanos katrā treniņā par 110%, tad tas būs diezgan tālu no patiesības un diemžēl tālu arī no efektīviem un drošiem treniņiem, ko CrossFit nodrošina jebkura vecuma un fiziskās sagatavotības cilvēkiem. Lai ikdienā vieglāk uztvertu ko un kā vajadzētu darīt un kas dod labākos rezultātus, ir radīta CrossFit definīcija 100 vārdos jeb: Lasīt tālāk

Blogs | Treniņu programmēšana CrossFit!

Vēl 2-3 gadus atpakaļ Latvijā klasiskie fitnesa klubi un to treneri propagandēja viedokli, ka CrossFit ir tikai modes kliedziens, kas drīz pāries. Nepieminot vēl citus izteicienus un viedokļus par CrossFit, kuri ir populāri un tiek kultivēti arī šodien, apskatīsim šī brīža situāciju. Teju visos klasiskajos sporta klubos ir parādījušās funkcionālā fitnesa zonas, parādījušies dažādi funkcionālā fitnesa treniņu veidi, apļa treniņi un daudzi pat ļoti atklāti izmanto šajos treniņos CrossFit vārdu. Arī daudzās Latvijas pilsētās ir vietas, kurās nodarboties ar CrossFit. Ne visi šīs nodarbības atklāti Lasīt tālāk