Ar ko sākt?

Patiess prieks, ka esi izvēlējies pievienoties CrossFit Rīdzene komūnai! Šajā sadaļā iekļautās norādes noteikti palīdzēs labāk orientēties turpmāk veicamajās darbībās.

CrossFit Rīdzene saviem biedriem piedāvā iespēju piedalīties kvalitatīvos, plānveida treniņos, kas noris sertificētu treneru pavadībā.
Lai gan CrossFit paredzēts VISIEM interesentiem, neatkarīgi no iepriekšējās pieredzes, pirms uzsāc savas gaitas, kā mūsu biedrs, ir nepieciešams neliels iepazīšanās posms. Tieši tādēļ aicinām izlasīt zemāk redzamos punktus:
pievienoties iesācējs fitness crossfit

  1. Regulāri tiek organizētas bezmaksas nodarbības (pārsvarā trešdienās, plkst 20:00), kas ir lieliska iespēja saprast vai CrossFit ir Tas, ko meklē. Apmeklē mūsu mājas lapas sadaļu Pieteikties,  un izveido savu lietotāja profilu. Kad tas izdarīts, sistēmā publicētajā kalendārā atrodi nodarbību ar nosaukumu BEZMAKSAS IEPAZĪŠANĀS NODARBĪBA un reģistrē savu dalību (nekas traks arī nenotiks, ja uz savu pirmo nodarbību ieradīsies bez pieteikšanās).
    JA IEPAZĪŠANĀS NODARBĪBU LAIKI NEATBILST TAVAM GRAFIKAM, VARI DROŠI IERASTIES UZ JEBKURU “CROSSFIT BASICS” NODARBĪBU – ARĪ ŠĀDĀ GADĪJUMĀ PIRMĀ NODARBĪBA BŪS BEZ MAKSAS. 
  2. Pēc pirmās nodarbības apmeklēšanas, būsi aptuveni sapratis vai CrossFit ir Tavs aicinājums. Ja tā, tad vari izvēlēties atbilstošu abonementu nodarbību apmeklēšanai (Tavs pirmais abonements būs ar atlaidi) un uzsākt sagatavošanas posmu. Sagatavošanas posmā, mūsu treneri rekomendē apmeklēt aptuveni 5-10 CrossFit Basics nodarbības (Tev ērtākajā laikā, izvēloties grafikā pieejamos CrossFit Basics treniņus), kuru ietvaros topošais biedrs tiek padziļinātāk apmācīts pamata vingrinājumu tehniskajā izpildījumā, kā arī iepazīstināts ar turpmāko kārtību, kādā noris treniņi. Pēc šīm 5-10 nodarbībām, būsi gatavs pievienoties arī klasiskajām CrossFit nodarbībām. Ja vēlēsies, varēsi turpināt apmeklēt CrossFit Basics nodarbības – pāreja uz CrossFit sadaļu nav obligāta.
    *Ja EPAZĪŠANĀS NODARBĪBU laiki nav parocīgi, lai pievienotos, iespējams uzreiz sākt ar CrossFit Basics nodarbību apmeklēšanu vai pieteikties uz INDIVIDUĀLO KONSULTĀCIJU.
  3. Ja esi jau ar CrossFit pieredzi, vari droši izlaist pirmos 2 punktus un pieteikšanās kalendārā reģistrēties CrossFit nodarbībai.

Cenas

Pieteikties



Pieejamie CrossFit nodarbību veidi:

CrossFit Basics (60 min) domājot par mūsu jaunajiem biedriem, esam izveidojuši speciālu nodarbību programmu, kā ietvaros, padziļināti tiek pasniegts vingrinājumu tehniskais izpildījums, kā arī, pastiprinātā uzraudzībā, apgūtie elementi pielietoti pie mēreni augstas intensitātes. Šajās nodarbībās tik daudz netiek pielietoti svarcelšanas elementi, lielākoties strādājot pie kopējās attīstības. Rekomendējams aizvadīt vismaz 10 CrossFit Basics nodarbības, pirms uzsākt tradicionālos CrossFit grupu treniņus. Šo nodarbību, kā atkārtojuma ciklu, var izmantot arī biedri, kas pēc ilgāka pārtraukuma, atsāk apmeklēt mūsu sporta zāli. Ja CrossFit Basics nodarbību koncepts Jums liekas sev piemērotāks, variet turpināt apmeklēt tās arī pēc norādītajām 10 reizēm.

CrossFit (60 min)– klasiskā CrossFit nodarbība, dalībniekiem, kas izgājuši apmācības kursu. Stundu gara nodarbība, kas veidota, kombinējot 3 elementus – svarcelšanu, ķermeņa svara kustības un izturības uzdevumus. Klasiski, nodarbības uzbūve sastāv no iesildīšanās daļas, spēka vai iemaņu attīstīšanas daļas un augstākas intensitātes noslēdzošā uzdevuma, kas var variēt no ļoti īsa, līdz pat 20 minūšu garam kompleksam. Visi uzdevumi ir pielāgojami atšķirīgai fiziskajai sagatavotībai, atvieglojot sarežģītākos vingrinājumus un pakāpeniski progresējot to izpildē.

Privātie treniņi - nodarbības, kuru ietvaros ar Jums individuāli strādā treneris, atbilstoši Jūsu vēlmēm un mērķiem, sastādot specializētu programmu un kontrolējot tās izpildi. Privātie treniņi ir lielisks veids kā optimizēt nodarbību tieši Jūsu vajadzībām un sasniegt uzstādīto mērķi vēl ātrāk.

Privātie treniņi īpaši rekomendējami:
1) ja ilgāku laika periodu neesi nodarbojies ar sportu;
2) ja gatavojies sacensībām vai nodarbojies ar augstu sasniegumu sportu;
3) ja atgūsties pēc traumas.


Arī pašiem mazākajiem sportot gribētājiem esam izstrādājuši īpašu programmu, kas DROŠĀ un interesantā veidā ļaus uzlabot vispārējo fizisko attīstību. Bērnu un Jauniešu nodarbības iespējams apmeklēt jau no 3 gadu vecuma.