Blogs | Ieklausies ķermenī!!

Apzinātība nozīmē, ka Tu vairāk seko līdzi tam, kas notiek ne tikai Tev apkārt, bet arī ar Tavu ķermeni. Tas gluži nenozīmē sēdēt ar kājām lotosa pozā, kūpināt vīraku un klausīties austrumniecisku mūziku, ieklausoties sevī. Jā, tā arī var, bet pietiek vienkārši pievērst uzmanību tam, ko saka vai ko mēģina Tev paziņot Tu pats. Jeb ieklausies savā ķermenī, pašos elementārākajos signālos un tā uzlabosi kopējo pašsajūtu. Ko Tu izvēlies DARĪT (gan personīgā, gan no malas redzamā pieredze) un ko vajadzētu DARĪT?

NEDARI: Tev sāp mugura/plecs/celis, Tu pieņem, ka gan jau pāries ar laiku.
DARI: Tu vari papildus iesildīties, veikt mobilitātes vingrinājumus, tā palīdzot sev.

NEDARI: Tev regulāri nav spēka treniņiem, Tu iedzer kaut ko enerģisku.
DARI: Meklē problēmu citur – uzturs, miega trūkums, stress, ja nespēks ir regulārs.

NEDARI: Tu trenējies jau kādu laiku, bet nav vēlamo izmaiņu.
DARI: Paskaties no malas, pozitīvi novērtē kādas izmaiņas ir notikušas un ko vari vēl darīt, lai gūtu to, ko vēlējies – sakārtot uzturu, uzlabot miegu, mierīgāku ikdienu.

NEDARI: Tu fokusējies tikai uz paceltajiem kilogramiem.
DARI: Ieguldi laiku tehnikā – jā, sākumā celsi mazāk, bet vēlāk izbaudīsi augļus – apdzīsi tos, kuri fokusējas tikai uz skaitļiem.

NEDARI: Tu ieplāno treniņam precīzi stundu.
DARI: Jā, CrossFit ir efektīvs laika ziņā, bet papildus 5 minūtes atsildoties būs zelta vērtas.

NEDARI: Tev sāp mugura/plecs/celis, Tu lieto pretsāpju līdzekli.
DARI: Sāpes ir signāls – labs signāls! Signāls, ka kaut kas nav kārtībā. Meklē cēloni, necīnies ar sekām.

NEDARI: Tu atrunājies, ka no dabas esi stīvs.
DARI: Ja ir ierobežota kustību amplitūda, to var risināt ar mobilitātes vingrinājumiem (protams ne visos gadījumos).

NEDARI: Tu treniņos vienmēr meklē kaut ko jaunu un aizraujošu.
DARI: Fitnesā, lai cik skaisti un spīguļojoši būtu trenažieti un cik aizraujošs būtu kāds vingrinājums, pamati ir pamati – svarcelšanā, vingrošanā un kardio.

NEDARI: Tu pārāk daudz uzmanības pievērs ko ēst pirms, pēc un treniņa laikā.
DARI: Ir pilnīgi ok, ja paēd 1-2h pirms treniņa un 1-2h pēc, treniņa laikā dzerot ūdeni. Ja gribi audzēt muskuļus, vari treniņa laikā izdzert kokteili ar 15g olbaltumvielu un 30g ogļhidrātu, vai gadījumos, kad treniņš ilgst ilgāk par 1h.

NEDARI: Tu ieskaiti sev nepilnīgus atkārtojumus.
DARI: Liec sev izpildīt šādus atkārtojumus vēlreiz. Audzini raksturu!

NEDARI: Tu izvairies no konkrētiem vingrinājumiem.
DARI: Tev vajag gan svarcelšanu, gan kardio, gan pievilkšanos, lai būtu vispusīgs un Tev nebūtu vājo vietu.

NEDARI: Tu rezultātu gribi ātri, steidzies, streso.
DARI: Saproti, ka dzīve ir gara, vesels gribēsi būt ilgi, nesabeidz kaut ko aiz steigas. Jā, vasara nav tālu, bet vai Tu tiešām dari visu, lai to sagaidītu bez bažām?

NEDARI: Tu domā, ka treneri ir pārāk aizņemti, lai dotu padomu. Tāpēc jūties pamests viens ar savām problēmām.
DARI: Jautā, runā, raksti, īpaši problēmu gadījumā – mēs esam ne tikai treniņu vadītāji, bet arī lai palīdzētu. OK, privātās dzīves problēmas nerisināsim, bet kas skar treniņus – droši!

NEDARI: Tu trenējies katru dienu un pat vairākas reizes dienā, ar pārliecību, ka tas nesīs labākus rezultātus.
DARI: Ja Tavs mērķis ir sacensības un Tava ikdiena un uzturs to atbalsta – dari tā, bet citādi plāno arī atpūtas dienas, nepārtrenējies – citādi vari panākt pretēju efektu.

NEDARI: Tu izmēģini visus ieteikumus – uztura bagātinātājos, uzturā, treniņos, ekipējumā u.c. – pamēģini īsu brīdi un ķeries pie nākamā, jo nesniedz gaidīto.
DARI: Ja izmēģini kaut ko jaunu, sākumā papēti vai tas būs Tev un tad izmēģini ilgāku laika pariodu. Nelēkā no viena ieteikuma uz citu.

NEDARI: Tu no telefona “izej” 1 minūti pirms treniņa un pieslēdzies 1 minūti pēc tā beigām, jo darbi skrien un jāsteidz atkal strādāt.
DARI: Ir tādas dienas, kad neko nevar paspēt un darbs dzen darbu. Un stress ir pamatīgs. Tādā dienā treniņš, iespiests starp pienākumiem, būs tikai papildus negatīvais stress. Labāk izlaid treniņu!

Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on Google+0Email this to someone